Followers

Thursday, December 23, 2010

Mana pilihan korang nak bercuti - Dalam Malaysia


Ok lah sebab sekarang ni tgh cuti sekolah, banyak penduduk2 Malaysia ni yg keluar jenjalan dgn family. Jadi Aku teringat balik sebelum aku berkerja; masa zaman dulu. Banyak kenangan keluar jenjalan yg menarik dan tak dapat aku lupa kan. Jadi Kat sini ada la beberapa tempat kat dalam malaysia ni yg aku nak sangat pergi bercuti:



Pulau Pinang:


"Pulau Mutiara" . Itulah org kat Malaysia ni mengelarkan negeri Pulau Pinang, Aku dah banyak kali dah pergi kek sini, kengkadang tu untuk bekerja dan kengkadang bercuti dengan keluarga. Walaupun tempatnya sesak, tetapi masih salah satu tempat yg aku suka untuk bercuti



Pulau Langkawi:
"Pulau Langenda". Sapa yg tak kenal Pulau Langkawi aku rasa tak payah la jadi org Malaysia. Pulau yg cantik, sesuai untuk bercuti bersama family atau pun dengan pasangan korang. Yg paling best Free duty, boleh borong bebanyak :P

3 comments:

daddydian said...

beb, aku mmg plan nak pi antara 2 tempat nih din... mebi i will go for Penang~~~!!! banyak kenangan ni dude!!

Anonymous said...

Penang!!! xpon penangan...

kidin said...

dedua tempat pun best, tapi kalau nak senang pergi pi penang la.... pulau jugak :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...