Followers

Monday, January 03, 2011

UTUSAN PUN TERTIPU dgn fake website MU


Kelakar pun ada jugak bila aku baca berita ni dekat Utusan. Mungkin sesetengah dari dah tau yang berberapa hari lepas, keluar satu artikel dalam website rasmi MU mengatakan bahawa KFCM di puji oleh Alex Ferguson dan mungkin akan diambil untuk mengantikan Van De Sar. Dukacita aku nak beritahu dekat sini, bawa artikel tu bohong semata-mata, website itu sebenarnya telah di hack dan dengan banganyya oleh hacker dari Malaysia. Tak percaya, cuba klik kat link ni http://man-united.co.nr. Hackers tu dah mengaku pun.

Tapi yang mengecewakan kat sini, kenapa wartawan kat utusan ni boleh publish berita ni, Memang dari tajuk nampak macam mempersoalkan berita tersebut. Namun isi kandungan seolah-olah mempercayai berita tersebut. Sekiranya banyak berita seperti ini di terbitkan oleh Utusan, pembaca akan mula mempertikaikan kredibiliti akhbar tersebut. Jangan menerbitkan berita demi meningkatkan penjualan akhbar semata-mata. Untuk maklumat lanjut sila lah pergi ke link ni ---> MU lamar Khairul Fahmi?

6 comments:

missbby said...

salam, itulah saya pun pelik gak..semalam ada baca kat internet gak tapi rasa cam tak percaya..memang tipu..mcam2lah sekarang ni..

daddydian said...

reporter ngan editor tu sengal

kidin said...

mmg la sepatutnya masuk arsenal hehehe

Anonymous said...

Arsenal cumalah Arsengal

kidin said...

eh cik anon, sengal2 pun lagi ok dari bangau patah leher...hehehehe

Anonymous said...

Eh sentap ke.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...